افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن اسپایکوژن | ۱۷ هزار داوطلب شرکت در کارآزمایی

  • کد خبر: ۷۷۴۲۰
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
  • ۱
آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن اسپایکوژن | ۱۷ هزار داوطلب شرکت در کارآزمایی
محقق کارآزمایی بالینی واکسن اسپایکوژن گفت : این واکسن در ابتدا مراحل اولیه مطالعات را در کشور استرالیا پشت سر گذاشت و سپس مرحله دوم آزمایش بالینی را روی ۴۰۰ نفر داوطلب در ایران انجام داده ایم که نتایج آن بعد از تزریق دو دُز واکسن حاکی از اثر بخشی و ایمنی مناسب بود که به تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، مسعود مردانی محقق کارآزمایی بالینی واکسن کرونا اسپایکوژن بیان کرد: فاز اول واکسن کرونا اسپایکوژن در کشور استرالیا انجام شد و سپس با همکاری مشترک شرکت استرالیایی با شرکت سیناژن، مقرر شد که فاز دوم و سوم این واکسن کرونا در ایران انجام شود.

او ادامه داد: فاز دوم این واکسن حدود ۲ ماه پیش آغاز شد که به اتمام رسید و گزارش آن به وزارت بهداشت ارسال شد.

محقق کارآزمایی بالینی واکسن کرونا اسپایکوژن تصریح کرد: تأییدیه کمیته اخلاق وزارت بهداشت برای آغاز فاز سه صادر شد و فاز سوم کارآزمایی بالینی این واکسن از شنبه هفته جاری آغاز شده است. این واکسن به صورت نوترکیب تولید شده و عارضه جانبی بسیار کمی دارد و کار آزمایی مراحل قبلی آن اثر بخشی و کارایی آن را نشان داده است.

او ادامه داد: این واکسن در ابتدا مراحل اولیه مطالعات را در کشور استرالیا پشت سر گذاشت و سپس مرحله دوم آزمایش بالینی را روی ۴۰۰ نفر داوطلب در ایران انجام داده ایم که نتایج آن بعد از تزریق دو دُز واکسن حاکی از اثر بخشی و ایمنی مناسب بود که به تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسید.

مردانی گفت: با توجه به جهش‌های ویروس کرونا ما نیاز به واکسن‌هایی با زیر ساخت‌های مختلف داریم تا در آینده بتوانیم تغییرات لازم را ایجاد کنیم، هم اکنون ظرفیت برای تولید این واکسن در کشور فراهم و خط تولید آماده شده است تا پس از گذراندن مراحل مطالعاتی بتوانیم تولید انبوه را آغاز کنیم.
 
به گفته محقق کارآزمایی بالینی واکسن کرونا اسپایکوژن، در فاز سوم کارآزمایی بالینی به ۱۷ هزار داوطلب تزریق می‌شود.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
چراهمیشه تست فاز انسانی رو فقط روی مردم ایران انجام میدین مگه مردم اونا خونشون رنگینتره؟
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->